lördag 6 oktober 2012

Blev avskedad från mitt extraarbete idag!

Idag blev jag inkallad av personalchefen Stefan Aronsson angående min anställning som fastighetsskötare på Bengtssons Loge i Simrishamn. De har beslutat sig för att sälja verksamheten då de vill flytta norrut till kyla, snö och massor med mygg istället för Simrishamn där solen alltid skiner och havet är fullt av lax. Alla är vi olika.... Av en händelse fick jag chansen att träffa de nya ägarna, ett äldre par från Stockholm som har valt att leva sin dröm och flytta ner till laxparadiset och driva vandrarhem och pub på heltid. De nya ägarna var lite osäkra på hur verksamheten skulle drivas framledes och de funderade mellan pizzeria och hundpensionat men efter en lång förhandling beslutade att fortsätta driva det som det är nu. Så vårat favoritboende i Simrishamn kommer att vara lika bra i framtiden tack vare de nya ägarna. Stort tack till mina före detta arbetsgivare Stefan och Monika för en fantastisk tid tillsammans och hoppas vi ses inte alltför sällan på myggfri mark.

Nu börjar förhandlingar med de nya ägarna om möjligheten till en anställning så nu får man hålla tummarna....

STORT GRATTIS TILL PATRIK OCH SANNA SOM KOMMER ATT LEVA SIN DRÖM OCH DRIVA DETTA FANTASTISKA STÄLLE!!!!!!

2 kommentarer:

Team SSBA sa...

Ja dör bör du väl ändå ligga ganska bra till. Eller??
Jonas

A-Team trolling: Frank Ronny Johansen sa...

Hehe. Ja du bør ha en god sjanse for videre jobb der.
Skitt fiske Martin, vi snakkes til helgen i Sunnanå :-)